Карта педагогічного аналізу трудової діяльності в природі
Дата:______________група№______________Вихователь:_______________________
Мета відвідування: _______________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
№ з/п |
Критерії аналізу |
Бали |
1 |
Доцільність вибору трудової діяльності й відповідність віковим особливостям дітей |
|
2 |
Ефективність вибору форм організації праці |
|
3 |
Доцільність вибору способу організації дітей для виконання роботи: індивідуальний, підгруповий, груповий, поточний |
|
4 |
Створення умов для успішного проведення трудової діяльності |
|
5 |
Ефективність прийомів контролю за роботою дітей |
|
6 |
Здійснення стимулюючої допомоги й підтримки дітей із боку вихователя |
|
7 |
Заохочення дітей до самостійного пошуку засобів для досягнення результатів діяльності |
|
8 |
Підтримка ідей та ініціативи дітей |
|
9 |
Доцільність організації колективної праці, виховання культури взаємин у цей час |
|
10 |
Доцільність використання фольклору й художнього слова |
|
11 |
Оцінка результатів роботи з точки зору користі для оточуючих |
|
12 |
Якість набутих дітьми трудових умінь і навичок |
|
13 |
Дотримання техніки безпеки в процесі трудової діяльності |
|
|
Загальна сума балів |
|
Висновок: _____________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Пропозиції:______________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Аналіз провів:____________________________________________________________
Із результатами аналізу ознайомлений:_______________________________________