Визначення рівня знань дітей старшого дошкільного віку
за програмою «Впевнений старт», розділ
«Ігрова та трудова діяльність»
Старша група _____________________ Вихователі: ______________________________________________
|
П.І. дитини |
Дитина бере участь у різних видах ігрової діяльності ( творча, сюжетно – рольова, театралізована, рухлива та інші ) |
Має навички спільної дії між дітьми, вміння домовлятися. |
Проявляє моральні якості у грі: доброту, чесність, справедливість, відповідальність) |
Має уявлення про різні види праці дорослих |
Має навички самообслуговування (охайний, акуратно складає одяг в шафі) |
Має навички господарсько – побутової праці (виконує обов`язки чергового, пропонує свою допомогу) |
Доглядає за квітами, тваринами куточка природи, рослинами городу та квітнику) |
Виготовляє з різних видів матеріалу іграшки – саморобки, сувеніри |
Примітки |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Високий рівень |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Достатній рівень |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Середній рівень |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Низький рівень |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Відсутні знання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Позначки: Дата перевірки _______________________________________________
«++» - високий рівень;
« + » - достатній рівень;
« / » - середній рівень; « - » - низький рівень; « ! » - відсутні знання.