Визначення рівня знань дітей старшого дошкільного віку

за програмою «Впевнений старт», розділ

«Ігрова та трудова діяльність»

 Старша група _____________________                     Вихователі: ______________________________________________

 

 

П.І. дитини

Дитина бере участь у різних видах ігрової діяльності       ( творча, сюжетно – рольова, театралізована, рухлива та інші )

Має навички спільної дії між дітьми, вміння домовлятися.

Проявляє моральні якості у грі: доброту,  чесність, справедливість, відповідальність)

Має уявлення про різні види праці дорослих

Має навички самообслуговування (охайний, акуратно складає одяг в шафі)

Має навички господарсько – побутової праці (виконує обов`язки чергового, пропонує свою допомогу)

Доглядає за квітами, тваринами куточка природи, рослинами городу та квітнику)

Виготовляє з різних видів матеріалу іграшки – саморобки, сувеніри

Примітки

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Високий рівень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Достатній рівень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середній рівень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Низький рівень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відсутні знання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Позначки:                                                             Дата перевірки _______________________________________________

«++» - високий рівень;

« + » - достатній рівень;

« / » -  середній рівень;    « - » - низький рівень;  « ! » - відсутні знання.