Карта педагогічного аналізу виготовлення аплікації, ліплення, малювання

Дата: ______________ група № ______________ Педагог  ________________________________________

Тема заняття: ______________________________________________________________________________

Мета заняття: ________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Мета відвідування: ___________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

 

№ з/п

Критерії аналізу

Бали

Методичний коментар

1

Відповідність теми, мети програмовим вимогам і віковим особливостям дітей

 

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

___________________________

___________________________

______________________________

____________________________

____________________________

___________________________

___________________________

______________________________

____________________________

____________________________

___________________________

___________________________

______________________________

____________________________

____________________________

___________________________

___________________________

2

Комплексність розв’язання трьох основних компонентів освітнього процесу: розвивального, навчального, виховного

 

3

Ефективність методів і прийомів актуалізації знань та досвіду дітей відповідно до теми

 

4

Підготовка обладнання: своєчасність, відповідність вимогам

 

5

Доцільність використання мотиваційних прийомів щодо майбутньої роботи

 

6

Ефективність методів та прийомів розглядання й аналізу зразка

 

7

Доцільність показу прийомів та послідовності роботи, рівень участі дітей у цьому процесі

 

8

Ефективність прийомів, за допомогою яких вихователь усуває помилки в роботі дітей

 

9

Доцільність використання художнього слова

 

10

Оволодіння навичками вирізання і наклеювання композиції

 

11

 Здійснення контролю з боку вихователя за технікою безпеки

 

12

Здійснення індивідуального підходу до дітей

 

13

Раціональність використання часу на занятті

 

13

Доцільність вибору форми аналізу дитячих робіт, заохочення вихованців до аналізу

 

15

Якість виконання дитячих робіт

 

16

Культура праці й поведінка дітей на занятті

 

17

Оцінка емоційних проявів дітей під час роботи: захоплення, зацікавленість, прояви творчості

 

18

Дотримання санітарно-гігієнічних вимог і техніки безпеки під час роботи

 

 

Загальна сума балів

 

 

Ефективність заняття

 

 

Висновок: ___________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Пропозиції: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________

Аналіз провів:_ ______________________________________________________________________________

Із результатами аналізу ознайомлений:_ _________________________________________________________