Карта педагогічного аналізу виготовлення аплікації, ліплення, малювання
Дата: ______________ група № ______________ Педагог ________________________________________
Тема заняття: ______________________________________________________________________________
Мета заняття: ________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мета відвідування: ___________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________
№ з/п |
Критерії аналізу |
Бали |
Методичний коментар |
1 |
Відповідність теми, мети програмовим вимогам і віковим особливостям дітей |
|
____________________________ ____________________________ ____________________________ ____________________________ ____________________________ ____________________________ ____________________________ ____________________________ ____________________________ ____________________________ ____________________________ ____________________________ ____________________________ ___________________________ ___________________________ ______________________________ ____________________________ ____________________________ ___________________________ ___________________________ ______________________________ ____________________________ ____________________________ ___________________________ ___________________________ ______________________________ ____________________________ ____________________________ ___________________________ ___________________________ |
2 |
Комплексність розв’язання трьох основних компонентів освітнього процесу: розвивального, навчального, виховного |
|
|
3 |
Ефективність методів і прийомів актуалізації знань та досвіду дітей відповідно до теми |
|
|
4 |
Підготовка обладнання: своєчасність, відповідність вимогам |
|
|
5 |
Доцільність використання мотиваційних прийомів щодо майбутньої роботи |
|
|
6 |
Ефективність методів та прийомів розглядання й аналізу зразка |
|
|
7 |
Доцільність показу прийомів та послідовності роботи, рівень участі дітей у цьому процесі |
|
|
8 |
Ефективність прийомів, за допомогою яких вихователь усуває помилки в роботі дітей |
|
|
9 |
Доцільність використання художнього слова |
|
|
10 |
Оволодіння навичками вирізання і наклеювання композиції |
|
|
11 |
Здійснення контролю з боку вихователя за технікою безпеки |
|
|
12 |
Здійснення індивідуального підходу до дітей |
|
|
13 |
Раціональність використання часу на занятті |
|
|
13 |
Доцільність вибору форми аналізу дитячих робіт, заохочення вихованців до аналізу |
|
|
15 |
Якість виконання дитячих робіт |
|
|
16 |
Культура праці й поведінка дітей на занятті |
|
|
17 |
Оцінка емоційних проявів дітей під час роботи: захоплення, зацікавленість, прояви творчості |
|
|
18 |
Дотримання санітарно-гігієнічних вимог і техніки безпеки під час роботи |
|
|
|
Загальна сума балів |
|
|
|
Ефективність заняття |
|
|
Висновок: ___________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Пропозиції: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________
Аналіз провів:_ ______________________________________________________________________________
Із результатами аналізу ознайомлений:_ _________________________________________________________