Карта педагогічного аналізу сформованості навичок вирізування

 

Дата:______________група№_____________Педагог_______________________________________

Тема

заняття:______________________________________________________________________________

Мета:________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Мета відвідування:_________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________

 

№ з/п

Критерії аналізу

Бали

Методичний коментар

1

Сформованість у дітей навичок тримання ножиць під час роботи

 

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

____________________________

___________________________

___________________________

_____________________________

______________________________

______________________________

______________________________

______________________________

_______________________________

______________________________

2

Сформованість у дітей правильного положення руки під час вирізування

 

3

Сформованість навичок вирізання (положення руки з ножицями, ширина розкриття ножиць) по прямій: коротких, середніх, довгих відрізків

 

4

Сформованість навичок вирізання (положення руки з ножицями, ширина розкриття ножиць, плавність рухів, сповільнення або прискорення рухів) по кривій: округлих, хвилястих ліній

 

5

Координація рухів під час вирізування: спрямованість рухів, швидкість різання, розмах лез, припинення рухів

 

6

Сформованість уміння регулювати характер рухів відповідно до завдань зображення

 

7

Сформованість навичок симетричного вирізання

 

8

Сформованість навичок вирізання способом складання паперу в декілька разів

 

9

Сформованість навичок вирізання складних форм: по трафарету, «на око»

 

10

Інтенсивність емоційних проявів дітей під час роботи: захоплення, зацікавленість, прояви творчості

 

11

Дотримання техніки безпеки під час роботи з ножицями

 

 

Загальна сума балів

 

Висновок: ___________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Пропозиції: __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Аналіз провів:_ _______________________________________________________________________

Із результатами аналізу ознайомлений:_ __________________________________________________