Карта педагогічного аналізу сформованості навичок вирізування
Дата:______________група№_____________Педагог_______________________________________
Тема
заняття:______________________________________________________________________________
Мета:________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мета відвідування:_________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
№ з/п |
Критерії аналізу |
Бали |
Методичний коментар |
1 |
Сформованість у дітей навичок тримання ножиць під час роботи |
|
____________________________ ____________________________ ____________________________ ____________________________ ____________________________ ____________________________ ____________________________ ____________________________ ____________________________ ____________________________ ____________________________ ____________________________ ____________________________ ___________________________ ___________________________ _____________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ ______________________________ _______________________________ ______________________________ |
2 |
Сформованість у дітей правильного положення руки під час вирізування |
|
|
3 |
Сформованість навичок вирізання (положення руки з ножицями, ширина розкриття ножиць) по прямій: коротких, середніх, довгих відрізків |
|
|
4 |
Сформованість навичок вирізання (положення руки з ножицями, ширина розкриття ножиць, плавність рухів, сповільнення або прискорення рухів) по кривій: округлих, хвилястих ліній |
|
|
5 |
Координація рухів під час вирізування: спрямованість рухів, швидкість різання, розмах лез, припинення рухів |
|
|
6 |
Сформованість уміння регулювати характер рухів відповідно до завдань зображення |
|
|
7 |
Сформованість навичок симетричного вирізання |
|
|
8 |
Сформованість навичок вирізання способом складання паперу в декілька разів |
|
|
9 |
Сформованість навичок вирізання складних форм: по трафарету, «на око» |
|
|
10 |
Інтенсивність емоційних проявів дітей під час роботи: захоплення, зацікавленість, прояви творчості |
|
|
11 |
Дотримання техніки безпеки під час роботи з ножицями |
|
|
|
Загальна сума балів |
|
Висновок: ___________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Пропозиції: __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Аналіз провів:_ _______________________________________________________________________
Із результатами аналізу ознайомлений:_ __________________________________________________