Циклограма
методичної роботи з питань фізичного розвитку дітей дошкільного віку
№ з/п |
Освітньо-методичні заходи |
Відповідальні |
1. |
Діагностичне анкетування педагогів. |
вихователь-методист |
2. |
Планування роботи з питання вивчення фізичного розвитку дітей за Базовою програмою розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі». |
завідувач, вихователь-методист |
3. |
Прогнозування результатів роботи. |
завідувач, вихователь-методист |
4. |
Робота творчої групи з питання вивчення фізичного розвитку дітей за Базовою програмою розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі». |
керівник творчої групи |
5. |
Репрезентація дидактичних посібників, які використовуються під час організації різних форм фізкультурно-оздоровчої роботи. |
інструктор з фізичної культури, вихователі |
6. |
Семінар – практикум «Фізичний розвиток дошкільника: завдання розвитку. Формування активної життєвої позиції щодо збереження та зміцнення здоров’я». Заняття № 1 Актуалізація знань учасників семінару: 1. Завдання фізичного розвитку згідно вимог Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі». 2. Нові підходи до організації фізкультурно-оздоровчої роботи. 3. Забезпечення рухової активності дітей впродовж дня. Практична частина : · «Абетка здоров’я»(методичний матеріал на допомогу педагогам).
· Перегляд сюжетного заняття з фізкультури «Подорож до Лісової школи» (використання інтеграційних зв’язків на заняттях з фізкультури).
|
вихователь-методист |
|
Заняття № 2 Актуалізація знань учасників семінару: Основи здоров’я. Гігієна фізична і психічна. 1. Психологічна захищеність дитини – умова психічного і фізичного здоров’я дитини. 2. Причини емоційного неблагополуччя дитини. 3. Роль виховних впливів в емоційній стабільності дітей та шляхи запобігання негативних впливів на емоційний стан дитини. Практична частина : · Майстер-клас «Усування психологічного напруження у педагогів та дітей або відновлення психофізичного здоров’я». · Заняття з елементами тренінгу «Здоровий стиль життя»(старший дошкільний вік). |
вихователь - методист |
|
Заняття № 3 Актуалізація знань учасників семінару: Зміцнення здоров’я дітей засобами фізичного виховання. 1. Здорова нація – запорука благополуччя держави» (основні показники здоров’я). 2. Як я розумію поняття «здоров’я» та «здоровий спосіб життя».Створення умов для здорового способу життя. 3. Здоров’я дітей в умовах співпраці родини і ДНЗ. 4. Абетка здоров’я (методичний матеріал на допомогу педагогам). Практична частина: * Ігрові вправи спрямовані на одержання педагогічних знань, умінь, навичок, корекцію і формування установок: «Стирання інформації»; «Фізкультурне заняття»; « Коло здоров’я». |
|
7. |
Вивчення та узагальнення передового педагогічного досвіду інструктора з фізичної культури Балій Т.В. з питання «Використання елементів інтеграції в організації фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми дошкільного віку». |
завідувач, вихователь-методист лікар, старша медсестра |
8. |
Тематичний контроль стану роботи з питання створення умов для фізичного та психічного здоров’я дітей в ДНЗ. |
завідувач, вихователь-методист лікар, старша медсестра |
9. |
Засідання педагогічної ради Зодоров’язберігаюче середовище – умова фізичного і психічного здоров’я дітей. 1. Нові підходи та шляхи удосконалення здоров’язберігаючого середовища в умовах дитячого садка. 2. Аналіз стану роботи з питання створення умов для фізичного та психічного здоров’я дітей в ДНЗ.(за результатами тематичного контролю). 3. Впровадження релаксаційно-стабілізуючого режиму в практику роботи ДНЗ. 4. Використання елементів інтеграції в організації фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми дошкільного віку. (з досвіду роботи інструктора з фізичної культури Балій Т.В.) |
вихователь - методист
завідувач
інструктор ЛФК
інструктор з фізичної культури |
10. |
Організація роботи постійно діючого семінару для батьків: · Як допомогти дитині, яка має порушення постави та плоскостопість. · Здоров’я дитини - спільне завдання дитсадка і родини. |
лікар, інструктор ЛФК, хореограф, масажист, завідувач, вихователь-методист |
11. |
Консультації: · Рухливі ігри з навчальним навантаженням.
· Дві хвилинки здоров’я (використання фізкультхвилинок на заняттях). |
інструктор з фізичної культури практичний психолог |
12. |
Робота над тематичним проектом «Здоровим будь!» |
педагоги, батьки |
13. |
Колективний перегляд фізкультурного свята «Нам сонце спати не дає». |
інструктор з фізичної культури |
14. |
Тематичний тиждень «Тиждень здоров’я». |
педагогічні працівники |