УКРАЇНА
РІВНЕНСЬКА ОБЛАСТЬ
КУЗНЕЦОВСЬКА МІСЬКА РАДА
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
Н А К А З
м. Кузнецовськ
Про вивчення стану трудового виховання
в дошкільних навчальних
закладах та навчально –
виховних комплексах
На виконання плану роботи управління освіти на 2012 рік, з метою вивчення умов щодо трудової організації дошкільників та рівня сформованості знань в дітей про працю дорослих, ставлення до праці
Н А К А З У Ю:
1.Затвердити план роботи з вивчення стану трудового виховання
в дошкільних навчальних закладах та навчально – виховних комплексах (додаток )
2.Методисту методичного кабінету Т.Мороченець:
2.1.Здійснити з 15.03 -15.05.2012 вивчення стану трудового виховання
в дошкільних навчальних закладах та навчально – виховних комплексах
2.2.Узагальнити до 15.05.2012 матеріали перевірки довідкою, наказом по управлінню освіти.
2.3.Результати вивчення стану трудового виховання в дошкільних навчальних закладах та навчально – виховних комплексах заслухати на нараді керівників дошкільних навчальних закладів.
3. Завідувачам дошкільних навчальних закладів створити умови для проведення перевірки.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника управління освіти Н.Степасюк
Начальник управління освіти А.Гончар
Додаток
до наказу управління освіти
від 05.03.2012 №50 -осн
План роботи
вивчення стану трудового виховання в дошкільних навчальних
закладах та навчально –виховних комплексах
1 |
Створення умов для організації трудової діяльності в дошкільному навчальному закладі |
1.1.
|
Умови: - наявність куточків у групових кімнатах і на ділянці; (самообслуговування, господарсько - побутова праця, праця в природі, ручна праця тощо) - наявність у куточку праці виробів, виконаних руками дорослих; - обладнання та матеріали для ручної праці відповідно до програмових вимог та віку дітей |
1.2. |
Рівень сформованості в дітей уявлень про працю дорослих, ставлення до праці людей: - з’ясування обізнаності дітей щодо професій дорослих; - з’ясування відносин, мотивів участі в трудовій діяльності, а також у сюжетно - рольових іграх (« Професії» тощо); - сформованість навичок планування роботи (добір способів виконання, визначення трудових операцій, порядок їх виконання тощо) |
1.3. |
Рівень трудових умінь і навичок , їх відповідність програмі « Я у Світі»: - сформованість навичок організації праці (розподіл обов’язків, добір необхідного обладнання, доцільність його розміщення на робочому місці; - сформованість навичок додержання порядку ( дбайливе ставлення до обладнання, чистота робочого місця під час діяльності, прибирання); - рівень планування роботи (добір способів виконання, визначення трудових операцій, порядок їх виконання тощо); - моральні якості ( цілеспрямованість, взаємодопомога) |
1.4. |
Керівництво трудовою діяльністю дошкільників: - прийоми керівництва працею дітей (показ, пояснення, вправляння, допомога, вказівка, контроль, оцінка…); - здійснення індивідуального та диференційованого підходів до навчання трудових дій. |
1.5. |
Планування трудової діяльності: - участь планування в різних видів праці; - наявність роботи з батьками. |
2. |
Навчально - методичне забезпечення |
2.1. |
Наявність у методичному кабінеті художньої, методичної літератури |
2.2. |
Відображення у річному плані питань керівництва трудового виховання |
2.3 |
Форми і методи контролю за організацією трудового виховання (аналіз записів, спостережень) |
2.4 |
Вивчення, узагальнення та впровадження передового досвіду з питань керування трудовою діяльністю дошкільників у праці |
Методист методичного кабінету Т.Мороченець
Проект наказу підготувала:
методист методичного кабінету Т. Мороченець
Погоджено:
заступник начальника
управління освіти Н.Степасюк
Головний спеціаліст - юрист В.Маркевич
Розсилка:
управління освіти -1
ДНЗ - 9